1 Aralık 2011 Perşembe

Aralık

İş yoğunluğu sebebiyle postlarımın giderek azaldığının farkındayım. Post girmiyor olmam sizleri takip etmediğim anlamına gelmez bayanlar "gözüm bloglarınızda" :) Her gün sevgili blog arkadaşlarımın girmiş olduğu postları severek okuyorum. 

Kasımı hızla tükettik ve bugun 1 Aralık. Aralık denince hepimiz yılbaşına odaklanıyoruz değil mi? Valla insan kıpır kıpır oluyor. Bizim inançlarımızla alakası olmadığı için Yılbaşı muhabbetine inanmayanlar da var tabiki... Onlarada saygı duyuyorum. Ama benim için maksat hayata küçük şeylerle renk katmak. Renk katmak demişken yılbaşının anlam önemini yeşil&kırmızı belirler :) Sağ solu süslersin, kendini süslersin, alışveriş yaparsın, hediyeler alırsın özene bözene paketlersin. Ben bu sene uzak şehirlerdeki arkadaşlarıma yılbaşı kartı ve mektup yollamayı düşünüyorum :) Güzel sürpriz olacağına eminim :)
Umarım hepimiz için bu yılın son ayı güzel geçer dostlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...