6 Şubat 2012 Pazartesi

Pazartesi Sendromu

Tünaydınnnlar hepinize :)
Malum bugün pazartesi olunca sabahtan bir haftalık işlerin toparlanması uzun sürdü. Bugün pazartesi sendromu herkeslere uğruyordur. Birde ek olarak sömestr tatili bitti ve bir sürü bir sürü çocuk okullarının ikinci yarı yılına başladı. Bütün öğrencilere 2. dönemde başarılar diliyorum. Kendim için de şükrediyorum valla ne yalan söyleyeyim :) Okul hayatı bitti dersler ödevler sınavlar... Hiç haz etmedim doğruya doğru.! Varsa yoksa arkadaşlarla gırgır şamata, kantin sohbetleri, servis eğlenceleri, boş derslerde vur patlasın çal oynasın :) yok yok hiç sınıf tekrarım yok :) Hiç sınıfta kalmadım yani :) nasıl oldu valla bende bilmiyorum ama her zaman kendime ve geçmeme yetecek notu aldım. Fazlasında ise gözüm olmadı :) Ama şu da bir gerçek ki hayata atılınca çalışma hayatının bu kadar kasacağını bilseydim üniversite son sınıfta bir iki ders bırakırdım geç mezun olmak için. Üniversite yılları öğrenim hayatımdaki en güzel yıllardı. Kurmuş olduğumuz arkadaşlıklarımız hala sürmekte ki bir ömür boyu sürmesi temennimiz. 
Herkeslere güzel bir hafta diliyorum ve salı gününden sonra tekrar soğukların geleceğini duyuyorum. Bu yüzden hepinizi şimdiden vitamin depolamaya davet ediyorum. Taze sıkılmış bir portakal suyu benden size gelsin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...