7 Şubat 2012 Salı

14 Şubat'da LeoNa


Biz bayanlar;
"Her sene aynısı"
"Yine mi yemeğe çıkacağız?"
"Bu sene şaşırt beni!" 

ya da

Siz erkekler;
"Alacak ne yüzük kaldı ne parfüm! ne alacağım ben bu sene"
"Hadi hediyeyi geçtim şöyle okkalı bir sürpriz hazırlasam hediyeyi unutur nasıl olsa"
"Bu ne ya neden hep erkekler sürpriz hazırlamak zorunda valla anlamıyorum. Bu senede ben bekliyorum değişik hatta çook değişik bir sürpriz!!"

Bu Sevgililer Gününde yine aynı konuşmaları yaşamak istemiyorsanız, Leona Sevgililer Günü facebook uygulamasına davetlisiniz! Sevgilinizle birlikte unutulmaz bir 14 Şubat yaşama fırsatını kaçırmayın!

Uygulama 10 Şubata kadar sürecek. Sevgiliniz hakkında soruları cevaplayın, Leonayı kazanmanız için ikna edin, sevdiğinize 14 Şubatta mükemmel bir sürpriz yapma şansı yakalayın!
*Bu uygulamada 24+ yaş sınırı vardır.

http://www.facebook.com/LeonaSaraplari
https://apps.facebook.com/leonasevgililergunu

1 yorum:

  1. 14 Şubat'ı kutlamayı pek sevmiyorum. Ama bu uygulama fikir bulamayanlar için iyiymiş :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...