14 Şubat 2012 Salı

Aşkın Adı SEN !!!

Ben bir SEN'dir tutturmuşum 
Oh ne iyi
SEN'li içkiler içip 
Sarhoş oluyorum ne güzel 
Hoşuma gitmiyorsa rengi denizlerin 
Biraz SEN sürüyorum güzelleşiyor 
Şarkılar söylüyorum Şiirler yazıyorum 
SENin üstüne 
Saatim her zaman SANA'A beş var 
Ya da SEN'i beş geçiyor 
Ne yana baksam gördüğüm o 
Gözümü yumsam aklımdan SEN geçiyor 
Bana sorarsanız mevsimlerden SENdeyiz 
Günlerden SENertesidir 
Odur gün gün beni yaşatan 
Onun kokusu sarmıştır sokakları 
Onun gözleridir şafakta gördüğüm 
Akşam kızıllığında onun dudakları 
Başka adamı övmeyin yanımda gücenirim 
SEN'i öveceklerse ne ala, oturabilirsiniz 
Bir kadehte sizinle içeriz SEN'li İki laf ederiz 
Onu siz de seversiniz benim gibi 
Ama yağma yok 
SEN'i onlara bırakmam 
Alın tek kat elbisemi size vereyim 
Cebimde bir on liram var 
Onu da alın gerekirse 
Ben SEN'i düşünürüm, üşümem 
Üç kere adını tekrarlarım, karnım doyar 
Parasızlık da bir şey mi 
Ölüm bile kötü değil 
SENsizlik kadar... 
Ona uğramayan gemiler batsın 
Ondan geçmeyen trenler devrilsin 
Onu sevmeyen yürek taş kesilsin 
Kapansın onu görmeyen gözler 
Onu övmeyen diller kurusun 
İki kere iki dört elde var SEN 
Bundan böyle dünyada 
Aşkın adı SEN olsun

SEVGİLİLER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN :)

Not:Sizlerle paylaşmış olduğum şiir Ümit Yaşar Oğuzcan'ın
"Milyon Kere Ayten" şiirinin 
benden eşime uyarlanmış halidir :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...