2 Aralık 2011 Cuma

"Yeniyıl Köşeniz"

Ajanda Online Aktüel Dergisinin Ödüllü Fotoğraf Etkinliği “Yeniyıl Köşeniz”
"Aralık ayına girmemizle yeni yıl hazırlıklarına siz de başladınız mı?

Geçen yıl kaldırdığınız yılbaşı süsleriniz özenle yerleştirdiğiniz kutulardan birer birer çıkmaya mı başladı yoksa dayanamayıp yepyeni süsler mi almak istiyorsunuz?

Çam ağaçları, ışıklar, hediye paketleri, ve şipşirin dekoratif malzemelerle evinizi süslemek ve bir ay boyunca seyretmek ne kadar da keyifli değil mi?
Yeni yıl için hazırladığınız evinizin sizce en güzel köşesini bizimle paylaşmaya ne dersiniz? 
Haydi alın elinize fotoğraf makinenizi ve basın deklanşöre: ) 
Sonra da bize gönderin yayınlayalım ve sürpriz bir hediye kazanma şansı yakalayın.
20 Aralık’a kadar fotoğraflarınızı gönderebilirsiniz."

iletisim@ajandadergi.com
www.ajandadergi.com

Bu gerçektende çok mükemmel bir yarışma fikri :) Benim yılbaşı ağacım ve bütün süslerim babamın evinde kaldı. Evlendikten sonra bir fırsat bulup getirmedim. Ama bu etkinliği kız kardeşim sürdürüyor :) İşallah bu senede güzel bir yeni yıl köşesi yaparsa bende katılmayı düşünüyorum bu yarışmaya :)

1 yorum:

  1. cok güzel bir dekor olmus :))

    ben daha henüz baslayamadim.. ama haftasonu bir takim hazirliklara baslarim diye düsünüyorum :)


    güzel cumalar diliyorum sevgili karaca <3

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...