17 Şubat 2011 Perşembe

Deniz misin, Liman mı?



Uzun yıllar Amerika'da okuyan ve çalışan Mert (Engin Altan Düzyatan), şirketin Türkiye yöneticisi olmak üzere İstanbul'a döner. Burada arkadaşı Bora (Tuğrul Tülek) ve Bora'nın eşi Aylin (Ahu Yağtu) ile birlikte bir tekne turuna çıkar. Geziye Göcek'te, Mert'in kız arkadaşı Dilek (Zeynep Özder) katılır. Grup keyifli bir tatil geçirirken bir gün teknelerine İstanbul'un en varlıklı ailelerinden birinin kızı olan Deniz (Berrak Tüzünataç) gelir. 

Deniz'in alaycı ve pervasız havası Mert'i etkiler. O güne dek hep yapması gerekeni yapan, ailesinin çizdiği rotada giden Mert, kendini sorgulamaya başlar. Bir avuç denizin gerçekten de bir deniz olup olmadığını öğrenmek için, önünde uzun bir yolculuk vardır.



Filmin fragmanındaki deniz sahneleri, şu soğuk kış gününde beni çok etkilese de... Filmde bir durağanlık olduğu kanısındayım. Yine de emek verilmiştir. Türk sinemasına bir fidan daha dikilmiştir. İzleyip görmek lazım diyorum ve sizleri filmin fragmanıyla baş başa bırakıyorum. 



3 yorum:

  1. Konusu sıradan ama tekne ve denizle güzel gidebilir bence de o zaman izlemek gerek diyorum ve teşekkür ediyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Ben Engin Altan Düzyatan'ın ses tonuna bayılıyorum.

    Berrak Tüzünataç'ı bacakları uzun ve güzel bir kadın olduğu için sevmiyorum ama gidilebilir.

    Tavsiyen için tşkederim karaca :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bi filme benziyor:) deniz var bi kere içinde, engin var:)))

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...