13 Eylül 2012 Perşembe

Kuzey Güney Başladı

Hasretlik biter mi? Biter.
Sayılı gün çabuk geçer.
Yeni sezonda dört gözle beklediğim dizilerden biri de dün itibariyle başladı.
KUZEY GÜNEY
Başladı ki ne başladı :) 
Heyecan dorukta.

Bizim esas oğlan Gürcistanlara Ali'nin intikamını almaya gitmiş. Ferhat'ın peşine düşmüş. Kimsenin haberi yok tabi ki... Yine işini kendi hallediyor. Birde yeraltı dünyasından bir adam tutmuş. Polislerden önce kanlısını bulmak için. 10 bin dolara çatır çatır buldurttu Ferhatla Simayın yerini. Neyse bu olaylar son sahnede patladı. Ondan önce geçen seneden Ali'nin ölümüne dönüyorlar anı sahneleriyle. Aman Allahım ben ağlamaktan yerlerdeyim. Bir morg sahnesi çekmişler. 

Kuzey : "Oğlummm soğuk lannn burası" "Kardeşimi burada nasıl bırakırım lannn" 

Ben: Yapma Kuzeyy, yapma oğlummm ciğerim parçalandı lannnn.. Ağlamaktan içim dışıma çıktı yapmaaa

Sen nasıl bir oyuncu oldun. Bu rolü ruhuna bedenine nasıl oturttun. İki göz iki çeşme ekrana kitleniyorum yahu. Sona doğru Ferhatın yolunu kesmesine 5 dk kala yanındaki adam " 5 dakika... Sevdiğinle devalaşmak için çok kısa, düşmanını beklemek için çok uzun" diyor. Sonra Kuzey telefona sarılıyor. Çattt Cemreyi arıyor. Ben "Aslanım helal olsun be!! Tutma içinde yiter lan sende insansın." Kuzey " Cemre ben sana bir şey söylicem. Beni dinle Çirkin. Ben korkak değildim. Ben suskundum. Ama içimdekinleri söylemezsem gözlerim açık gider. Cemre.... Ben seni.... çok seviyorum. Ben seni herkesten her şeyden çok seviyorum. Bunu kalbinin bir kenarına koy sakla tamam mı?" dedi. Sonrada Ferhatın üzerine doğru yürüdü ve sezonun ilk bölümü hayırlısıyla bitmiş oldu :)
Güney'e nolmuş valla hiç anlamadım. Bindir takla attı. Oyunbozanlıklar hile kurda ne varsa yaptı. Eşi dostu kardeşi kim varsa sattı. Sinaner soy adını alıp iç güveysinden hallice olabilmek için. Geçen sezon sonlarına doğruda boğazın kenarında güzel bir düğün yaptı. Banuyla evlendi. Tabi banu biliyor Cemre takıntısını. Gidip cemrelerin evini basıyor. Cam kapı indiriyor. Güneyede yok işte sen varoşlardan geldin benim şirketimde mevki sahibi oldun falan diye lafları sokuyor. Nasıl olduysa bugüne kadar gururu yerlerde olan Güney Beye bunlar çok koymuş hahahaha :) Banuyla yatak odalarını ayırmış. Ayrılmak istiyor fakat Sinanerlerin ailevi sorunlarından dolayı anne Sinaner buna müsaade etmiyor. Kuzeyin başının tehlikede olduğunu öğreniyor fakat yine mal gibi hiç bir şey yapmıyor. Hala Cemreyi dikizliyor.
Cemre Zeyneple yüzleşiyor. Ali ölürken Kuzeye "içinde saklama sevgini. İçinden geldiği gibi yaşa" falan diye vasiyet veriyor. Bunu duyan Zeynep Kuzeyin Cemreyi sevdiğine kesin emin oluyor ve yurtdışına geri dönüyor. Babasının rahatsızlığı üzerine Türkiye'ye geliyor ve Cemreyi karşısına alıp sakin sakin tabi ağlaya ağlaya "ben her şeyi biliyorum. Kuzey seni seviyor" falan diye lafa açıyor. Cemrede yok mok  - ık mık diyor ama sonunda oda kabul ediyor. "Ama ben Kuzey için abisinin eski nişanlısıyım. Beni görmezden geliyor. O beni görmedikçe de ben yolumu bulamıyorum" diyor. Cemrenin peşinide Barış bırakmıyor. Devamlı arıyor. Ama Cemre karşılık vermese de arkadaş olarak kalmaya devam ediyor. Son sahnelerde Kuzeyin Aşk-ı itirafıyla önce ağzı kulaklarına varıyor. Ama kuzeyin sözlerinden başının belada olduğunu anlayınca ağlamaya başlıyor. 


İşte böylece bir çarşamba geleneği Kuzey Güney tekrar ekranlara geri dönüyor. Bütün bir sezon  hızına hız katar devam edeceğe benziyor. Ben asıl yazın fragmanları dönen Cemrenin hapishaneye girdiği sahnelerin nasıl gelişeceğini merak ediyorum. Sanırım 60 küsürlü bölümlede olacakmış. Şuan 40. bölümdeyiz. Heyecanlı bir bekleyiş bizi bekliyor :) 

6 yorum:

  1. Kesinlikle çok heyecanlı. Bakalım neler olacak :)

    YanıtlaSil
  2. O morg sahnesi beni de bitirmişti Kuzey cok fena bi dizi! :(

    YanıtlaSil
  3. off ,zleyemedimm :(( bugun oturup neten izleyceğim

    YanıtlaSil
  4. Çok heyecanlı bir son oldu benim aklım hala cemrede nasıl olur da hapse girer diye:/

    http://mmelvvin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. yasasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  6. çok seviyom bu diziyi ama muhteşem yüzyıl ile aynı günde olmasaydı iidi :) bloğun güzelmiş yeni gördüm :)

    ben de seni beklerim :) www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...