8 Ağustos 2012 Çarşamba

Tatil Sürprizi - Vol 2


Tatilde birbirinden güzel sürprizler bizi mutlu etti diye bahsetmiştim ya... 
İlk sürprizi Tatil Sürprizi - Vol 1 postumda anlatmıştım. 

Şimdi sıra geldi bizim için asıl sürprize :) Yıl dönümlerini kutlamak için sevgilisinin yanına Marmaris'e giden kız kardeşim parmağında bir yüzük, yüzünde kocaman bir gülümseme ile geri döndü :) Her zaman gittikleri bir cafe&bara gitmek için hazırlanan kardeşimi bekleyen sürpriz tahmininin üstündeydi :) Marinaya geldiklerinde arabadan inen genç çiftimiz gidecekleri yer sol tarafta olmasına karşın Özgür'ün çekiştirmesiyle sağ tarafa doğru yürümeye başlarlar :) Kız kardeşimde noluyor öbür tarafa gitmeyecekmiydik diye sormaya çalışırken Özgür bir tekneye binip kardeşime elini uzatıyor ve onu tutup tekneye çıkarıyor. Tekneye binen kardeşimi çiçeklerler süslenmiş bir masada mum ışığında bir yemek bekliyormuş :) Tabi kız kardeşim şok şok şok yani :) Bunlar yemeğe oturuyorlar bu sırada tekne yakamoz turuna çıkıyor. Yemekten sonra Özgür kutudan yüzük çıkartıp teklif ederken kaptanın yardımcısı gelip şampanya patlatır :) 

Not : Tabi ben bu havadisleri ertesi gün an ve an telefondan alıyorum  :) Ve tam bu sırada yani şampanyanın patladığı sırada " yaa kızımmm hemen atladın mı? pat diye evet demeseydin falan diyorum hahaha :) Kız tarafıyım ya naz yapalım diye diyorum adettendir :) Abla diyor "delimisin böyle bir organizasyonun karşısında ben biraz düşüneyim mi diyecektim. Evet dedim tabikisi" diyor. Bana da bin bir dua ile tebrik etmek düşüyor.

Neyse efendim biz mühim geceye dönelim. Şampanyalar patlıyor. Evet cevabını alan müstakbel damat yüzüğü takıyor. Havada bir aşk kokusu bütün Marmarisi kaplıyor. Derken Yakamoz turu son buluyor. Tekne rotasını Marinaya çeviriyor. Tam tekne marinaya yanaşırken birden bir alkış kıyamet kopuyor. Özgür bununla da yetinmemiş bütün dostlarını arkadaşlarını toplamış. Millet marinada bizim genç çifti bekliyormuş. Tekne yanaşınca tebrikler tebrikler tebrikler. (Allahımmmm keşke bende orada olsaydımmm :( Şimdi çatlıcam orta yerimden) Sonra ver elini barlar sokağı demişler. Sabaha kadar vur patlasın çal oynasın bir eğlence...

Bu mutlu mesut geceden sonra 4 Ağustos olarak kararlaştırılan kız isteme merasimini de geçtiğimiz hafta sonu gerçekleştirdik. Her şey yerli yerinde dört dörtlük oldu. Yine eğlencemiz sabahları buldu. Bir sonraki yazımda "İzmir'de bir isteme, bir nişan" konusuna ayrıntılı değineceğim. Takipte kalın ;)

Sevgili Özgür & Dilara sonsuza kadar almış olduğunuz kararın arkasında durun. Birbirinizi her zaman sevin ve sayın. Kalplerinizin temizliği ve güzelliği bütün hayatınıza ışık tutsun. Sayenizde 15 yıllık bir aile dostluğu, dostluğun ötesinde akrabalık mertebesine erişiyor. Ailemiz git gide büyüyor. Sizi çok ama çok seviyorum. Hakkınızda her zaman hayırlısını diliyorum. Sevgiler, Saygılar, Mutluluklar...
Sizi çok seven güzeller güzeli Ablanız :)

1 yorum:

  1. hem çok romantik hemde çok güzel bi evlenme teklifi almışş :)allah nazarlardan korusun kız kardeşin çok güzelmiş :)darısı başımıza :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...