2 Ağustos 2012 Perşembe

Tatil Sürprizi - Vol 1

Dünde bahsettiğim gibi Bir haftalık tatilimizde birbirinden güzel ve özel sürprizler bizi bulmuştu.

Ankadan gelen arkadaşlarımız vardı ya... İşte Esma'nın kronik sinüzit hastalığı arabadaki klimanın çarpmasıyla atağa kalkmış bir şekilde İzmir'e geldi. Geldiğinde sesi kısılmış, halsizlik ve baş ağrısı birleşmiş canım arkadaşımda moral bozukluğu yaratmıştı. "Koca yıl çalıştım 3- 5 gün denize gideceğim nereden çıktı bu hastalık" diye dert yanıyordu. Bende üzülmemesi için moral veriyorum devamlı. Neyse biz gittik Marmaris'e... Esma'nın sinüzit ağrıları devam ediyor. Burnu da akmadığı için iltihap sünislerinde birikiyor ve içeri akıntı yapıyor. Bu da baş ağrısına ve mide bulantısına neden oluyor. Hepsinin sonucunda da geldiği tatildeki bu hastalık aşırı moral bozukluğuna neden oldu. Olur olmadık şeylere sinir yapıyordu. Yemekte iki lokma alıyor ben çok kötüyüm diyip yiyemiyordu. Deniz giriyoruz. Benim başım dönüyor diyip uzanmaya gidiyordu. Eşide haliyle üzüldü ve stres oldu. Ama yinede dirayet gösteriyor ve hastalığına rağmen oldukça güzel vakit geçiriyorduk. Hatta rahatsızlığını göze alıp çok mutlu olduğumuz tatili bir gün daha uzattığımızda bize ayak uydurdu.

Tabikisi her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi tatilimiz bitti. Biz İzmir'e, Esmalarda Ankaraya göndüler. Döndükten iki gün sonra Esmanın eşi Cengiz bizi aradı. İşte napıyorsunuz ne ediyorsunuz falan filan. Yaa dedi ben size demedim mi Esmaya bir haller oldu. Bu kız böyle değildi. Bir gariplik var. Vallahi ilk size söylüyorum şu an doktor raporu alındı. Esma 6 haftalık hamileymiş. Şok Şok Şok Flahs Flash Flash :) Ben bastım çığlığı tabi. Allahımm inanamıyorummmmm diye :) Meğersem bütün baş ağrısı ve baş dönmesi, mide bulantısı sinüzitten değil hamileliktenmiş. Bizim tatilde aklımıza gelmişti gerçi ama "yok yahu biz işi garantiye alıyoruz. Olmaz öyle şey" diyorlardı :)  

İşte sevgili okur böylesine bir gelişme tatil sürprizi değildir de nedir şimdi :)
Allahım sağlıklı sıhhatli, hayırlı bir evlat nasip etsin size dostlarım.
Bakarsınız seneye ki tatilimizde yine birlikte denk geliriz 
 ve ben sizin bebişle yüzerim, oynarım :) 
Hadi hayırlısı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...