17 Ocak 2011 Pazartesi

Haftasonu Ne Buldum?

Haftasonu Huzuru aramaya gidiyorum demiştim ya...

Güneşli bir cumartesi, havuz başında denize karşı kahvelerimizi yudumlarken eşimle birlikte huzuru buldum. 

Eşimle romantizmin doruklarına çıkarken...

Dostlarımızla eğlencenin dibine vurduk :)

Dans pistine büyük bir imza attık. Sahneden hiç inmedik desem yeridir :)

"Gözgöze dans ederken etrafta başka hiç kimse yokmuş gibi hissediyorsun...
Eşimin AşK dolu bakışlarına dalarken anladım."

Bu haftasonu bizim için çok kazançlıydı.
Bol bol,
Huzur
Dostluk
Eğlence
AşK

Herkese Güzel Bir Hafta Diliyorum.


7 yorum:

  1. harikaymış canım yaa, bayıldım keyfiniz daim olsun :) buarada ben de bir ödülün var :)

    YanıtlaSil
  2. :) allah nazardan saklasın, keyfiniz bozulmasın:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Nilaycım. Ödülü gördüm çok mutlu oldum. İlkler özeldir ya... Bu benim ilk ödülüm :) ve sen benim için çok özel oldunnnn :)

    YanıtlaSil
  4. Zaten o kadar keyifli anlatmışsın ki yaşadıklarını...
    haftasonunun harika geçtiğini hissedebiliyorum...
    umarım hep böyle dolu dolu yaşarsın hayatını...
    sevdiklerinle...ödülün içinde tebrik edirim...

    YanıtlaSil
  5. 41 kere maşallah:) mutluluğunuz daim olsun keyfiniz bol olsun:)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim Aysuncum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...