20 Aralık 2010 Pazartesi

Hediyelik Eşya Fuarı 2010

      Bu yıl 21. si düzenlenecek olan geleneksel ‘’Hediyelik Eşya Günleri’’ , İzmir Uluslar Arası Fuar Alanında,  17 Aralık’da başlayıp, 31 Aralık 2010 tarihinde sona erecektir. Her yıl coşkusunu arttırarak sürdüren ‘’Souvenir Hediyelik Eşya Günleri’’,  zengin ürün çeşitleriyle, 100 binin üzerinde beklenen ziyaretçi sayısıyla ve katılımcı firmalarıyla, görkemini 2010 yılında da sürdürecektir.
      Hafta sonu ziyaret ettiğimiz Hediyelik Eşya Fuarı bize oldukça keyifli saatler yaşattı. Hatırlıyorum da küçükken (15 - 16 sene önce..) Annemle giderdik. Evde süslediğimiz yılbaşı ağacımızın altına herkes için küçükte olsa süslü püslü paketlerle hediyeler koymak en büyük heyecanımdı. Biblolar, çerçeveler, küçük el aynaları, şallar... herkese uygun bir hediye bulmanın en kolay yeriydi. Alınan hediyeler evde özenle paketlenirdi. Birde ben küçüğüm benden de küçük kardeşler kuzenler vardı ki onlara da ağacın içine çikolata toplar saklardım. Gece 12 olup da yeni yıla girdiğimizde çikolataları bulan afiyetle yerdi :) O zamanki çocuk kadar heyecanlanmıyorum belki ama... Yinede rengarek takılar, gümüşler, ev aksesuarları... Ne ararsanız bulabileceğiniz bir fuar alanı sizi bekliyor. 


Kuzenlerimizin standı da vardı. "Turkuaz Hediyelik" Uzak doğudan getirdikleri binlerce orjinal deniz kabuklarıyla yapılan tasarımlarını sergiliyor ve alıcılarını bekliyorlar. Normalde Toptan satış yapan şirketlerini sadece bu fuara özel perakende satışla müşterilerine sunuyorlar. www.turkuazhediyelik.com

Eşim bana bir yüzük birde kolye aldı.Yılbaşını bu şekilde geçiştirebilir mi? Tabi ki hayır :) Onun varlığı bile bana en büyük hediye ama... Yinede ufak hediyeler, sürprizler bekliyor insan ya da bayanlar mı demeliydim :)   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...