21 Mayıs 2012 Pazartesi

Babydoll Tasarıma Girerse

Genelde tasarımlarımı blogumda pek paylaşmıyorum. Çünkü, olabildiğince kişiye ve ya kuruma özel tasarımlar yapmaya çalışıyorum. Asıl kafamdaki düşünce sırf tasarımlarımı derleyebileceğim bir site oluşturmaktı. Fakat bir türlü icraata geçemedim. Şimdi sizlerle paylaşmak istediğim tasarım bir iç çamaşır firması için yapmış olduğum kartvizit tasarımı. İki renk seçeneğiyle sundum. Arka kısımdaki babydoll tamamen vektörel olarak elle çizdim. Benim fikrim babydoll'ün kabartmalı basılması. Zaten kartvizit bu şekilde kendini gösterecektir. Tabi maliyette bir yükselme oluyor ama... İlkinde pijamalarıyla uyuyan bayan rüyasında sexy babydoll'u görüyor :) İkincisinde ise bütün dikkat babydollun üzerinde yoğunlaşıyor. Yinede renk ve baskı ayrıntıları konusunda şirket sahibi son sözü söyleyecek ;) ön taraftaki iletişim bilgilerini mecburen ufaktan bir rötuşla kapattım. Tasarımları onaya gönderdim. Bakalım sonuç ne olacak :)


1 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...