28 Mayıs 2012 Pazartesi

Alva Donna Balayı Oteli

Düğün mevsimi geldi çattı. Bir koşturmaca, bir telaş, bir heyecan...
Bir ömür boyu birlikte olma kararını aldıktan sonra başlayan düğün maratonunun son durağı balayıdır. Kendi tecrübelerime dayanarak söylüyorum aylarca yaşanan merasimler sonunda (söz, nişan, kına, düğün...) balayı odamıza girdiğimizde bütün yorgunluğumuz uçup gitmişti. Bu nedenle eşe dosta evlenecek herkese tavsiyem nikah gününü alır almaz doğru bir turizm şirketine koşun ve gönlünüze göre süper bir balayı ayarlayın.

Biz nikah gününü aldığımız gibi erken rezervasyondan da yararlanalım diye koştur koştur turizm şirketine gittik. İsteklerimizi anlattık. 10 - 15 tane otel listesi verdiler elimize. Bende ince eledim sık dokudum. Son olarak; Alva Donna Exlusive Hotels&SPA karar kıldık.
Antalya / Belek bölgesi Boğazkent belde sahilinde yer alan Alva Donna Exlusive Hotels & SPA, 447 odası ile Ultra All Inclusive konseptte hizmet veriyor. Otel şehir merkezine 50 km, uluslar arası havalimanına 40 km mesafededir. Biz uçaktan Antalya havalimanında inip taksiye bindik. 40 km 90 tl fix fiyatmış. 
Otel girdiğimizde bizi bildiğiniz bir saray ihtişamı karşıladı. İnanılmaz bir lüks seni içine alıyor. Osmanlı kıyafetli cariye kızlar etrafında pervane oluyor. Aman yarabbi cennete düştük galiba sanırsak herhalde :) 
Giriş işlemleri için lobideyiz. Benim kafa düğün yorgunluğundan bir milyon olmuş, Son bir gayretle balayı odamızın derdine düştüm. Lobide kayıt yapan beyfendiye "efendim biz yeni evlendik bala için geldik gerçi rezervasyon da balayı odası hazırlanacak diye bildirmiştik. Oda özel hazırlandı işallah" falan diyorum. Adamda yüzünde bir tebessüm bana bakıyor. Hahahaha :) "hay allah odanız hazır tabi de yapılan hazırlık sizi mutlu eder mi bilemiyoruz." dedi. Aha dedim iki yeni bornoz koydular. Birde mini dolabı doldurdular al sana balayı odası diyecekler heralde" benim surat düştü tabi. Neyse artık. kendimi kızgın kumlardan serin sulara atayım oda yeter bana moduna girdim. Neyse odaya çıktık. Kapı açıldı ki benim ağzım kulaklarıma vardı :) Baştan aşağı çiçeklerle donatılmış en güzel deniz manzarasına sahip bir oda. Şaraplar, meyve tabakları, pastalar, Spası hazırlanmış banyo... Daha ne diyeyim :)
İşte odaya adım attığımız andan itibaren anahtar teslim edene kadar, her saniyesi mükemmel geçen balayı otelimizi sizlere tanıtmak istedim. 
Çok büyük bir plaja ve çok fazla havuza sahip otelin tek kötü yanı denize kıyıdan girmek isterseniz giremiyorsunuz. Taşlık kayalık rahatsız edici bir giriş. Bu sebeple denizde yüzmek için en ideali kocaman iskelesinden atlamak.
Küçük aqua parkını görüyorsunuz. Küçük ama oldukça eğlenceli. Zaten akşamda dansçı kızlar bu havuzun başına kurulan pistlerde dans ediyor.
Yukarıdaki havuz benim favorim. Ben buraya Göl havuzu diyorum. Çünkü burada yüzerken kendinizi gölde yüzüyormuş gibi hissediyorsunuz. Etrafı sazlıklarla ve taşlarla çevirili. Havuzun içindeki mermerleride yeşil renkteki taşlardan yapmışlar. Böyle havuzun içinde sazlıklarla çevrili loca bölmeler var yorulunca locaya yüzüp havuzda oturabiliyorsun. Birde jakuzi bölümü var. Evet "yok, yok" Bunların hepsi Göl Havuzunda :)

Oteldeki açık büfe restaurantların yanı sıra  tanede A La Carte var. Her rest. mutfağı ayrı ayrı mükemmel biz bütün A La Carte rest. kullandık. Ama en çok Balık ve Meksikan A La Carte rest. beğendik.
Balıkçı Restaurant: Deniz mahsulleri Alva yorumu ile siz sunuluyor.

Sapphire Restaurant A La Carte: Dünya lezzetlerinden İtalyan Mutfağı özel mekanında misafirlere Alva farkı ile sunuluyor.
Jalapeno A La Carte: Dünya lezzetlerinden Meksika mutfağı özel mekanında misafirlere Alva farkı ile sunuluyor.

Le Kebap A La Carte: Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini Alva farkı ile misafirlere sunuyor.

A La Turka: Misafirlere Akdeniz havası ile farklı lezzetlerde snackler sunuyor.

Fusia Restaurant: Farklı dizaynı ile misafirlere Uzak Doğu mutfağının lezzetlerini Alva farkı ile sunuyor.

Disco Disco Partizani
Havuz başı barlarında içkilerinizi yudumlayabileceğiniz gibi gecenin ilerleyen saatlerinde başlayan animasyon showlarına katılabilirsiniz. Daha sonra öncelikle ilk baştaki resimde gördüğünüz kocaman iskelesinde beach party başlıyor. Daha sonra dansa sabaha kadar discoda devam edebilirsiniz. 
Evet sevgili okur, yaz geldi yaz geldi derken başlayan yağış ve seller, yaklaşan hatta gelip çatan düğün mevsimi beni bu nacizane postu yapmaya itti. Umarım sizleri özendirmişimdir. Yok yani yanlış anlamayın gönderdiğim müşteri başına komisyon aldığım falan yok tabi :) Sadece ben memnun kaldım. Sizlerde memnun kalabileceğin bir yer önerisi bilin istedim. Hadi bakalım herkese iyi tatil planları ve yapılan planların gerçeğe dönüşmesi dileğiyle :)


2 yorum:

  1. Wouwww muhteşemmiş :)) tatil arayışı içine girersek eğer, bu otel aklımızda olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Vauvvv bu otel geçen sene listemde vardı incelemiştim bende eşiminde yiğeni çalışıo :D Bu arada aşağıki yazılara bakmam gerek balayı düğün üff çok şey kaçırmışım

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...