12 Kasım 2011 Cumartesi

Victoria's Secret 2012

Her yeni yıl geleneği bozulmayan, dört gözle beklenen günler vardır. 
Aağğ evet doğum günümüz gibi :) 
AMA 
daha şatafatlı, tüm dünyayı saran, ortalığı kasıp kavuran diyeceğim. 
"Yok yaw bu benim doğum günüm olamaz" diye düşüneceksiniz :) 
Ok sözü fazla uzatmanın lüzumu yok postun konusu namı değer 
VICTORIA'S SECRET Fashion Show
Tarih: 9 Kasım 2011
ve Sayın KARACA bir kez daha isyan bayrağını dikmiş Tanrıya yakarırrrr
" Ey yüce Allahımmmm! bu bayaaanları özene bözene  yaratırken beni neden elinin tersiyle atıverdin dünyayaaaa :( nerede benim boyumun geri kalını. Boyumdan almışız basene kalçaya göbeğe eşit miktarlarda dağıtmışsın gibi duruyor! Şükür tabi yarabbi yanlış anlama bu halimede binlerce kere şükür. Atalarımızda ben gibiler için züğürt tesellisi sözler söylemişler sağ olsunlar.
Güzelle bakmak sevaptır gibi buna istinaden Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca gibi sözlü saz atışması yaşansadaaa... 
Daddaradaaaa darada daddaradaaa daa daaa 
Ve huzurlarınızda VICTORIA'S SECRET Fashion Show







yok ama yokk Melek deyip geçmeyin onlarında işi çok zormuş kardeşşşş :) O sırtlarında taşıdıkları melek kanatları çok ağırmış çoook. Her kız taşıyamazmış zaten ondan herkes melek olamazmış :)

4 yorum:

  1. adına yaraşır bir defile olmuş gene:)

    YanıtlaSil
  2. Ama ama bunlar insan mı? :)) hastasıyım :PP

    YanıtlaSil
  3. Tatlım sen bozma moralini bunlar insan değil melek :) ben Dehan yanımda hipnoz bir şekilde şovu izlerken sesimi çıkarmıyorum farklı bir dünyadan gelen canlılara bakıyor garibim :P heheh şaka bir yana şov muhteşemdi izlerken ben de hayranlıkla baka kaldım ekrana..

    YanıtlaSil
  4. Hepsi ne kadar mutlu, ne kadar güzel, ne kadar canlılar..her izleyişimde ben de bunlar gerçek mi demeden duramıyorum:))

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...