22 Kasım 2011 Salı

39. Amerikan Müzik Ödülleri

Los Angelas’da gerçekleştirilen 39. Amerikan Müzik Ödülleri’nde Jennifer Lopez'in deyim yerindeyse sahne performansıyla yer yerinden oynadı. Aman Allahım bu nasıl bir ihtişam, bu nasıl bir gösteriş !!! 
Sevgili J. Lopez ilk olarak sahneye oldukça zarif bir elbiseyle slow şarkısını söyleyerek çıktı.
Ne olduysa bir kaç saniye sonra slow şarkısını kesip hınzır bir bakış atarak üzerindeki uzun pelerinini çıkartıp attı ve ortalık birden bire COŞTU - KOPTU - UÇTU :) daha ne diyebilirim ki :)
Bir sürü erkek dansçı eşliğinde sahneye sığmayan danslarıyla beni ekran karşısında kendimden geçiren Lopez'in sahneye çıkan arabaya binmesi üzerin "yok artıııııkk" dedim. Birden arabaya atladı arka perdede ışıklı bir sokakta yol alıyormuşcasına bir görüntü oluşmaya başladı. Dansçılar Lopezi kovalıyor bu arabayla kaçıyor. Sonra iniyor bunu sıkıştırıyorlar alıyorlar havalara fırlatıyorlar. Allahım Allahım :) Anlatırken bile heyecanlanıyorum :)
Sürprizler daha bitmemişti asıl bomba  “On the Floor” şarkısı çalmaya başladığı anda Pitt Bull’un sahneye çıkması ile JLo’nun ikinci kere soyunması bir oldu. Seksilik hat safhaya ulaşmıştı artık. 
Lopez, yeni dansçı sevgilisiyle dans showunu devam ettirirken izleyiciler arasında boşanmak üzere olduğu kocası Marc Anthony'nin kıskançlıktan çatlamış olma ihtimalinin yüksek olduğu koşuluyor :) Ben bile televizyon başında kendimden geçtim yahu insan böyle izlediği bir karısından boşanmayı nasıl göze alır. Hadi göze aldı diyelim adamın aklı takılı kalır. "Aman yaa sana mı dert oldu" diyeceksiniz haklısınız. Kendimi sahne arkasında dedikodu yapıyormuş gibi hissettim :)
Uzun lafın kısası bir Amerikan Müzik Ödülleri daha sahiplerini bulurken gözlerimizi ve ruhumuzu şenlendiren J. Lopez'i tebrik etmek istiyorum. Vallahi bu coşkuyu heyecanı zevki bizzat oradaymışcasına yaşadım; sizlerlede paylaştım. Oh bee rahatladım :)





2 yorum:

  1. kadın resmen taş gibi..pes dıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Müthiş bir kadın, bayılıyorum ona

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...