17 Mayıs 2011 Salı

Gelinin Baş Tacı

Evlilik hazırlığı telaşında sıra gelinlik bakmaya geldiğinde kafamda belirlediğim ilk mağazaya gittik. Hayatımda ilk kez gelinlik giyeceğim için nasıl heyecanladığımı hatırlıyorum. Soyunma odasında beni giydirdiler. Sonra yuvarlak aynalı bir odada podyum gibi yuvarlak bir şeyin üstüne çıktım. Aynada kendimle göz göze geldim. Allahım bir insan kendini görünce duygulanır mı? Söz konusu beyaz gelinlikle kendini prenses gibi görmekse... duygulanır efendim :) Makyajımı pastel yapmıştım. Saçımıda kendimce bir topuz yapmıştım. Gelinliği tamamlasında hangi model olacaksa her şeyiyle tam olarak karar vereyim diye. Gelinliğimi straplez saçlarımıda topuz istiyorum. Ama bir eksiklik var. Bir eksiklik var derkennnn... Gelinliğin en büyük tamamlayıcısı saç aksesuarının eksikliğini fark ettim. Sonra taşlı taşlı güzel bir taç taktılar bana. "Oldu dedim" yaa "Olay budur." Kesinlikle gelinlikle bütünleşen bir ayrıntı saç aksesuarları. Taç olur, toka olur, çiçek olur... Benim tercihim kesinlikle taçtan yanaydı. 
Şimdi buyurun efendim 2011 gelinleri için saç aksesuarları...

1 yorum:

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...