9 Kasım 2012 Cuma

İzlemeye Değer Film Önerilerim 1

Malumunuz her gün bir maç koymuşlar. Hatta bizim maçlar bitiyor. Yabancı maçlar başlıyor. Salonda eşim bir koltukta ben bir koltukta... Eşimin önünde pc ve tv. PC de iddia siteleri, tv de maçlar. Canlı canlı oynuyor. Canlı canlı izliyor. "Merak etme bir gözümde sende" diyor. Arada yanıma gelip muck mucuk öpüyor. Öpüyor ki cazırdamayım. Öpüyor ki dırdır vırvır yapmayım. Bende bazen alıyorum mesajı susuyorum. Bazende alıyorum mesajı basıyorum isyanı :) sanırım muayyen günüme göre değişiyor. Ama daha çok arıza çıkmasın diye kendime uğraşlar buluyorum. Son günlerde de film izlemeye verdim kendimi. Ben filme dalıyorum. Eşim maçlara :) Arada bir yokluyoruz birbirimizi "yeaawrumm keyfin nasıl? bende iyiyim. birazdan 5 dk ara verip meyve tabağı hazırlayalım mı? 
ben: tamam sus şimdi en heyecanlı yeri... 
yada 
o: tamam sus şimdi gol olacakkkkk ve gooooolllllllll"
İzlediğim filmleri beğenince dedim ki "belki haftasonu evinde vakit geçirecek birileri vardır." izlemeye değer film arıyorlardır. Dur ben bir iki filmi önereyim" 
Hazırmıyız :) bak biliyorsan anlatmıyım :) hani bazı kişiler fıkra anlatmaya böyle başlar ya :) bende "bak izlediysen anlatmayım" diyorum :) şaka şaka izlediysende es geçiver bu postu napalım üzülme küsme yok bende ;)

İlk filmimiz : Zamana Karşı

Orjinal Adı: In Time 
Yönetmen: Andrew Niccol 
Oyuncular: Justin Timberlake, Olivia Wilde, Shyloh Oostwald, Johnny Galecki, 
Senaryo: Andrew Niccol 
Görüntü Yönetmeni: Roger Deakins 
Müzik: Craig Armstrong 
Tür: Bilimkurgu - Gerilim   Süre: 109 dk. 
Yapım: 2011, ABD

Konusu: İnsanların yaşlanmayı durdurduğu yakın bir gelecekte geçecek olan filmde insanlar 25 yaşından sonra artık daha fazla yaşlanmayacağını ve ölümsüzlüğün sırrına erişildikten sonra yaşananları anlatan bir yapım. Parayı ortadan kadırmışlar. Afişte Justin'nın kolundaki fosforlu zaman dilimi var ya.. İşte insanların varı yoğu bu zaman olmuş. Fabrikada bir gün çalışıyorlar 23 saat kazanıyorlar. Mesai bitimi bileklerine 23 saat yükleniyor. Bir bardak kahve alacaklar diyelim. Yine kollarındaki zamandan veriyorlar. Atıyorum bir bardak kahve 5 dakika. Otobüse biniyorsun hayatından 2 saat ödüyorsun. Zamanı tükenen anında zıng diye ölüyor. Parası olanın sonsuza kadar yaşayabileceği bir dünya. Filmde, zamanın altın değerinde olduğu bu yeni dünyada insanlar, ölümsüzlüğün peşinde koşarak hayatta kalma mücadelesine girmektedirler. Bu nedenle, nüfus artışının son haddeye varmasıyla, yeni düzenlemelere girişen insanoğlunun hikayesi filmde anlatılıyor.
İyi Seyirler Dilerim

3 yorum:

  1. Demekki her evde tablo aynı:) Bizde bu filmi seyrettik, bende tavsiye ederim,filmi de sevdim , justin i de seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. aclık oyunlarını izlemediyseniz izleyin derim...:)

    YanıtlaSil
  3. Evet yaa Açlık Oyunlarınıda geçen hafta izledim. Gerçekten senaryosu iyiydi.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...