7 Ekim 2011 Cuma

Bu Nasıl Manşet!

Sabah servise yetişmek için evden çıktık. Binamızın altında bakkalın önünden biniyoruz servise. Her sabahta adetten gibi oldu bakkalın kapısında duran gazetelerin manşetlerine göz atıyorum. Bu sabah neye uğradığımı şaşırdım! Haber Türk'ün tam manşet olarak verdiği haber fotoğrafı dehşet vericiydi. Yine bir koca cinayeti... Haber zaten başlı başına bir facia, bunun resminin bu şekilde manşete taşınması hayret verici. Ben bu fotoğrafı burada paylaşmayacağım, çok merak eden olursa Haber Türk'ün ilk sayfasına bakması yeterli. Eminim sizde bana katılacaksınız. Satışları arttırmak için bu kadar da duyarsızlık olmaz! İş ahlakına yakışmaz bu manşet. Cinayet fotoğrafının üstünde ne bir buzlama ne bir sansür! Ben bir iletişim fakültesi mezunu olarak habercilik ahlakını oldukça iyi biliyorum. Bu manşetteki haber fotoğrafı kesinlikle habercilik ahlakı içermemektedir. Editöründen Haber müdürüne, Grafikerinden dizgicisine... Hepinizi kınıyorum !!!

3 yorum:

  1. evet ben de sabah HT aldım, ve fotoğrafı görünce kanım dondu resmen, koskoca bir bıçak ve kadıncağızın cesedi... ne diyim ki!!! :/

    YanıtlaSil
  2. Allah belalarını versin ne denir bilmiyorumda fena sinirim bozuldu...

    YanıtlaSil
  3. Bu manşeti ben de gördüm, en az o bıçağı saplayan cani kadar insanlığını yitirmiş kişiler tarafından yayınlanmış bir ayıp. Yazık diyorum insan hayatı tirajı arttırmak için kullanılacak kadar ucuz olmamalı... :(

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...