15 Haziran 2011 Çarşamba

Mezuniyet Kıyafeti

Sizlere kız kardeşimin mezuniyet telaşından bahsetmiştim. Tabi ki en önemli husus kep töreninde ve baloda giyeceği kıyafetlerin seçimiydi.Kendisi uzun uzun dolaştıktan sonra ben işten izin aldım ve "bugün bu elbiseleri bulacağız" diyerek mağazaların yollarına düştük. O mağaza senin bu mağaza benim gezdik durduk. Bütün abiyecilerde gözümüze çarpanları denedik. Fakat abiyeler nişanlık gibi daha büyük yaşlara uygun ağır modeller. Kardeşim deniyor çokta güzel oluyor. Fakat benim içime bir türlü sinmiyordu. Derken Naki'ye gittik. Şöyle bir modellere bakarken işte dedim fıstık bulduk elbiseni. Rengini tam olarak adlandıramayacağım. Pembeyle kırmızı arası. Gerçi fotoğraf kalitemiz düşük olduğu için sanırım koyu pembe görünüyor. Tek omuz, elbise mini olmasına karşın arkasından uzun bir kuyruğu var. üzerinde büyük büyük siyah kadife kelebek desenleri ve tek omuz askısında siyah tüylerden oluşan bir apolet üzerine kondurulmuş gümüş kelebek... Sizlerle paylaşmak istediğim resimlerin kalitesi düşük. Ama yinede bir fikir oluşturabilir.




11 yorum:

  1. Wouuv demek istiyorum çok çok çok güzel gerçekten 41 kere maşallah tatlım kardeşine :)) Elbisenin modeli inanılmaz, mini olmasına rağmen tek taraftan uzayan kuyruğu çok farklı bir hava veriyor,üzerindeki kelebekler de çok göz alıcı harika! :)) mezuniyet için de ayrıca tebrikler canım :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Kardeşimde siteyi takip ederken kendisi için yazılanlara mest oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Karaca kardeşin çok güzelmiş ve kıyafeti harika olmuş.Dilerim bundan sonraki yaşamı başarı ve mutluluk içinde geçer.

    Elbiseyi çok beğendim...Zevklisin ne demeli :))

    YanıtlaSil
  4. Kıyafetine BAYILDIMMMMMM hele o kuyruk kısmı yok böyle bişi:)) sen de çok güzel taşımıssın tatlım. tekrar bayıldım:))

    YanıtlaSil
  5. ayy tatlım ben sen sandım ama kardeşinmiş kusura bakma tatlım bütün o iltifatları kardeşine yolluyorum:))

    YanıtlaSil
  6. @ysuncum teşekkür ederim canım. Zevkimi konuşturuyorum arada valla yalan değil :)

    aychi; Kıyafette olay kuyrukta bitiyordu zaten :) beğendiğin için ayrıca mutlu oldum tsk canım ;)

    YanıtlaSil
  7. Aychi kardeşim zaten okuduysa hemen üzerine almıştır bütün iltifatları hahaha:)

    YanıtlaSil
  8. ooo cok havalı bir elbise, kardesine de cok yakısmıs, siyak flog baskı kelebekler de fark katmıs...

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler Aysuncum ;)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok beğendim hatta bayıldım.Bu elbiseden başka varmıydı mağazada ve fiyatı ne kadardı acaba:)))

    birde maşallah kardeşinizde fıstık fıstık:)

    YanıtlaSil
  11. Canım biz bu elbiseyi İzmir Karşıyaka Naki'den aldık. Sanırım istanbulda bir showroomları var.
    Web adresi: www.naki.com.tr

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...